2012-09-25
 19:03:00

Ett långt inlägg (men läsvärt)

Hej.
Till att börja detta inlägget så kan jag väll säga att jag inte vet om det
var bra eller dåligt att jag nämnde stuffpoint i bloggen. Mejlade stardoll,
och de verkar enligt dem inte fatta alls vad jag snackade om, och inte samarbeta
med Stuffpoint. Fast o andra sidan så är allt som vanligt jätte otydligt.
De svarade inte på min fråga om det är "olagligt" t.ex. 
 
T.ex det där att det inte finns några "gratiserbjudande" - vi alla känner ju
till både att "gratissaker" och Frida-ss-grejen har existerat, så allt blir vääldigt "luddigt".
 
 
Men ja, är ni oroliga och inte vill ha kvar erat stuffpoint-konto, 
kan ni bara ta bort det under "Settings". Sen får ni ju inte tro att jag är en "ond"
människa. Jag skulle aldrig medvetet tipsa om någon jag ansåg var dålig, eller inte bra.
Sen får ni tycka och tro vad ni vill om mig, men jag kan helt klart säga att jag tipsade för att
vara schysst såklart, och hopp om att andra skulle bli glada. 
Sen var det någon/några som verkade ha åsikter om att jag bjöd in er som mina
"Reffrenser". Ja det kan vi ju ta och diskutera då. Om ni stör er på det,
så gör ett gör ett nytt konto och radera ert gamla - fritt fram, it's fine with me!
Men vi kan säga så här, att utan min blogg hade ni kanske inte ens hittat dit..så
jag fattar inte riktigt problemet..) Men skapa ett "nytt" bara ni är nöjda så är jag glad (:
 
Jag kommer att ha kvar mitt konto än sålänge. Ingen har sagt att jag MÅSTE
växla in mina points till ett ss-erbjudande om jag ens får ihop så många.
Orkar jag inte samla mera så slutar jag. Jag vet inte om någon fortfarande är intresserad
av en bättre beskrivning hur man tjäna points, men lägger upp hur jag gör
för att samla varje dag:
 
 
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2012-09-25, 20:21:02

Lillelilleskutt! STUFFPOINT funkar till 100 %
Fick mitt kort idag :D

Svar: Att det fungerar tvivlar jag inte så mycket på. Det mera om det finns några negativa effekter med det hela. Men vad kul att du fick ditt kort! Grattis!
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-09-25, 20:21:33

HAHA glömde skriva namn //Lady.gaga1234


Stardoll1998Rom
PUBLICERAT: 2012-09-26, 14:28:43

Man kan även ladda upp bilder i "fanclubs" och få poäng dagen efter, ett väldigt bra sätt tycker jag, och den där points button har man 5 klick varje dag och när man kommer upp i ny level så får man 10 klick varje dag. Lite svårt att förklara :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: