2012-09-22
 10:57:00

En åsikt ang. kollage & album

HAHA jag borde kanske skriva en bok om allt jag stör mig på..?
Inskaffa en ny kategori på bloggen kanske xD Nej, men denna bloggen
handlar mycket om mina åsikter så lite klag får ni stå ut med ^^
 
Japp iaf. just nu är jag irriterad på att man inte kan stänga av kommenteringen
när det gäller kollage och albumet -.-'. Extremt störande, ifall man ändå inte
"utnyttjar" dessa funktioner. Mitt album har varit tomt i över ett halvår och
senaste kollaget jag gjorde var för 5 månader sedan. När man var "nybörjare"
minns jag det som att man blev "jätte glad" så fort någon hade kommenterat
"5/5","Nice!", "Perfect" eller något annat positivt...x3
 
Idag anser jag att det är störande eftersom det lyser på "händelser" om
man t.ex har fått 5 nya kollagekommentarer, och så är det liksom inget
intressant utan bara personer som har spammat ens GB för att få starcoins...
Ca 99 % av kommentarer är ändå falska dessutom...Tror knappast någon tycker
mitt tomma album är värt "5/5" stars egentligen? 
 
Visst folk måste ju tjäna sina SC's, men kan de inte spamma
de "kända designerna" istället?
De får iaf. ut något av det - eftersom de vinner kollagetävlingen/albumtävlingen,
precis som de hoppas på och blir ännu mera kända.
 
Är det bara jag som stör mig på detta, eller håller ni med mig?
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-22, 11:32:25

Håller med dig! Jag tror nog inte ens personerna kollar i albumet utan som du säger bara skriver för att få sina SC.


limmi00
PUBLICERAT: 2012-09-22, 13:11:54

Håller med dig! Jag tror nästan ingen har kollat igenom hela mitt album xD Men det är ju samma sak med "hi muffinsarna", folk ger ju oftast sånna för att få sp/sc :)

Svar: Haha ojà, få "Jultomdepokalen" för att man köpt 50 hi muffinsar vore inte fel! x)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: