2012-09-18
 11:02:00

Dagens Hiss & Diss


Hahaha, sitter och skrattar åt denna klänningen. Hade typ "råkat"
lägga den på min överfulla wish-list i starplaza insåg jag..? Påminner mig av
någon andledning om  just "Jesus", hehe...har väll läst för mycket bibeln,
och gått på för många konfa träffar kanske? xD Nejdå, har bara gått på tre stycken än
sålänge, men det är jätte roligt (:
 
Nej men seriöst, skulle ALDRIG sätta på min medoll denna
klänningen! Den hade kanske varit "ok" utan de där ärmarna...
men nu ser den ut som en blandning av et långt nattlinne och en typiskt
helig långklänning..)
Klänningen kostar  12 SD's i VOILE.

Den här tröjan har sett att många av mina vänner har köpt.
Den är faktiskt riktigt fin, ett typiskt plagg till hösten/vintern med de långa
ärmarna. Gillar mönstret och modellen, ser vaaaarm ut!
Finns i "IT GIRLS" för 11 SD's. Tror jag ska köpa den jag också. (:
 


Anonym
PUBLICERAT: 2012-09-18, 15:52:03

Håller helt med dig om klänningen (och tröjan) klänningens färg gillade jag men inte själva formen xD


limmi00
PUBLICERAT: 2012-09-18, 15:52:22

Håller helt med dig om klänningen (och tröjan) klänningens färg gillade jag men inte själva formen xD

Svar: Tack för din åsikt! Håller faktiskt med om att färgen är fin!
lillelilleskutt.webblogg.se


StarstruckTjej
PUBLICERAT: 2012-09-18, 16:35:58

Älskar den där tröjan ♥

Svar: :D
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-09-19, 15:02:37 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Jag har tyckt att tröjan har sett rätt ful ut när den hängt i affären, men den ser ju mycket snyggare ut nu när du zoomat in den :O

Svar: Ja, mycket bli snyggare när man zoomat in...konstigt egentligen :O
lillelilleskutt.webblogg.se


StArIZxZ
PUBLICERAT: 2012-09-19, 20:33:07

Jag tror klänningen hade sett finare ut om det varit en tröja istället. Kanske lite vitare färg bara. :)

Svar: Jo det lät bättre! det där långa blev inget vidare D:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: