2012-09-04
 09:35:00

Dagens fråga

Höhö, är det bara för det är MSW igång som
det är så otroligt många online just nu? :O
 
Brukar ha max 50 online på min chatt i vanliga fall,
efter jag rensade min "Vänner-lista" rejält.
 
Dagens fråga:
Hur många vänner har ni online just nu?
Och hur många brukar ni ha?
 
Btw. Asså jag är fortfarande slö när det gäller att acca vänförfrågningar.
Har också rätt höga kvar på de jag accar - varför? För att jag orkar med "nybörjare"
som skriver "Hej vgd" så fort man loggar in t.ex. Låter jag som en trökig surpropp
nu när jag säger det? Hmm, tycker bara inte om att bli bombad av ointressanta
frågor. That's it.
 
Så vill du bli accad så skriv något intressant som t.ex "jag läser din blogg"
(om du nu gör det), istället för "hej snäälla bli min vän!!! 5/5" 
 


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-09-04, 19:10:21

brukar ha typ 5 i chatten=) 50!!! herregud!...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: