2012-09-12
 09:14:00

Checka denna tidningen!

Hej på er!
Några av er kanske minns att jag skrev här för flera månader sedan att jag
funderade på att starta upp en egen tidning? Det var kul för att det var rätt så
många som kunde tänka sig att ställa upp som modeller osv. Men tyvärr
blev idèn aldrig av...Varför? Jo jag vill fortfarande jätte gärna men jag få skjuta
lite på det då jag faktiskt inte hinner med en stardoll-grej till för tillfället. Det är nog
med att jag ska hinna uppdatera min fina blogg <3, hinna med skolan, det sociala och
allt annat tyvärr.
 
Iaf. så tycker jag att ni borde checka in den hääär tidningen, 
som det dyker upp ett nytt nummer av varje månad! Det finns b.la 
Make-Up tips, Mode-tips, insändare, och en tävling i slutet
som ni kanske vill anmäla er till?
 
Tror jag kanske har skrivit det tidigare ,
men för er som inte visste det så "modellar" jag även för tidningen,
så bli inte förvånade om ni ser mig där ^^
 
Om ni även vill vara med i tidningen med t.ex en insändare m.m
så kan ni mejla chefredaktören på Stardoll häär!
 
Tack för en bra tidning!
 
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-12, 15:52:58 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Naaaw tack! :D ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: