2012-09-10
 15:15:00

Catwalk + Dagens NCG!

Brukar aldrig kolla tävlingarna men idag gjorde jag det, och se där!
2 svenskar med på listan denna gången bla. Mickiis95 på tredje plats &
filippa9809 på sjätte plats! Mickiis95 är en en aktiv medlem i A.S, 
så henne känner jag liiitegrann!
 
Grattis! :D
Sen när vi kommer till dagens NCG för Sverige, så är det en riktigt DISS!
Seriöst, tjejen som kallas broadcastspam, har inte varit online på 5 dar - men
vinner ändå NCG idag + att hennes svit och docka är riktigt "Ny-börjar-aktig".
Hon har princip ingen inredning, inga kläder i sin garderob, och inga vänner på
sin lista - en fejkdocka gjord av Stardoll själva möjligen?
Bara hennes namn känns väldigt oseriöst...)
 
Finns så måååånga andra som lägger pengarna på att skicka broadcast
för att försöka vinna NCG, so what? Fick Stardoll kanske inte in tillräckligt
med SD's på alla de "Vote me" BC som skickades igår - att personen som ändå
fick flest röster inte var värd att vinna? Eller så använde de sina egna "SD's"
till att spamma BC genom denna fejkdocka?
 
Vad tycker ni om det här!? Rättvist eller fel?
 
UPD. Även en annan miss är att hon joinade stardoll den 4:e
men ändå är på level 34!? FAIL!
 


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-09-13, 06:57:15 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

WOW! Du skrev om mig i din blogg! ^^ Det är jag som är filippa9809 på stardoll! Men du kanske inte tror mig för jag kan ju lika gärna vara ngn som luras, men om du skickar ett mejl till filippa9809 på stardoll så ska jag visa dig att det var jag hela tiden ^^

Svar: Haha nej jag tror dig! Varför skulle du liksom ljuga? Du hade isf. ändå inte tjänat särskilt mycket på det förutom att ge den äkta filippa en dubbelgångare X''P Googlade du ditt stardoll-namn, eller hur hittade du hit? xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Filippa (filippa9808)
PUBLICERAT: 2012-09-13, 13:52:47 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Jo jag brukar kolla din blogg i bland ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: