2012-09-02
 09:18:00

Ca 3 år senare

Något jag verkligen ångrar är jag som 11-åring skapade
min klubb och la den i kategori djur!?
 
Seriöst, hur tänkte denna lilla flickan? -.-'
Bode lagt den i "blandat" om jag vore lite smartare...Suck!
 Med åren har klubben blivit större, så jag tänker knappast skapa
en ny så att säga.
 
Finns det något på Stardoll som ni ångrat att ni gjorde som yngre?
 
 
 
 


Lipstickan
PUBLICERAT: 2012-09-02, 10:05:31

För det första: Jag sålde en massa RARE saker för 5 sd.
Jag brydde mig mycket om "djuren" så jag gjorde en klubb som hette jurkluben HAHAHAHA.
Jag fick tyvärr inga medlemmar..

Svar: Hihi första kommentaren från dig?? :D
Haha, har du kvar klubben eller stängdes den ner pga. för få medlemmar? :o
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2012-09-02, 10:59:23 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Jag ångrar att jag sålde kläder för typ 1sd och som nu är rares. :/

Svar: Synd man inte kan "ändra" på det förflutna, nu när man har bättre vett idag! D: Well, blev väll en god gärning iaf...personerna som köpte är väll glada idag om man säger så. Fast jag förstår dig, hade också varit skitsur om jag hade sålt mina rares som yngre för endast 1SD*s.. :/
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-09-02, 11:01:46

Ja, att jag sålde typ massa gamla DKNY, RARE's osv för typ 10-20sd och tänkte att jag va skitrik... -.-

Svar: Åhhh...jag råkade aldrig ut för den händelsern då jag aldrig ens var smart nog att köpa på mig DKNY, ELLE osv...Köpte typ "gratis-plagg" istället, haha...Men jag håller med dig, man tycket att man var "skitrik" när man endast hade 300 SD's liksom!?
lillelilleskutt.webblogg.se


Manar_f
PUBLICERAT: 2012-09-03, 16:20:20

Jag minns för flera år sen när alla medlemmar fick en gratis guld DKNY klänning, och då trodde jag självklart att det var ett skräp för att man fick det gratis, och då sålde jag det för 2 stardollars. -_______________- Sedan så sålde jag över 40 HB mellan 3-13 stardollars. Och ett par DKNY skor för 12 sds. Och sen massa andra fina kläder för billigt pris. Så sur! :C

Svar: Verkar vara många som ångrar att de sålde "rares" billigt :/ Beklagar, man kan ju tyvärr inte hjälpa hur man tänkte som yngre,
lillelilleskutt.webblogg.se


Horsy90
PUBLICERAT: 2012-09-04, 20:29:50

MITT ANVÄNDARNAMN.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: