2012-09-24
 10:46:00

Är ni lika era Medolls?

 
Jag är verkligen jätte olik lillelilleskutt till
utsèende. Jag tror ärligt talat inte vi har några likheter (?).
Inte ens samma klädsmak :o Jag bruka fråga mig varför det är
så, men jag kommer aldrig fram till något bra svar.
Haha ni kommer bli chockade om ni någon gång ser mig irl,
jag tror inte jag är lik någon av era förväntningar x)
 
Well - till dagens fråga:
 
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-09-24, 15:45:35 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Jag är inte särskillt lik min medoll :P

Men engång när mamma var i stan så såg hon en tjej som så precis ut som min medoll! O.o

Svar: Läskigt :o
lillelilleskutt.webblogg.se


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-09-25, 10:55:57 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Jag är ganska lik min medoll :) Jag är lång o smal, jag har långt mörkbrunt hår ^^


missmimmi940
PUBLICERAT: 2012-09-30, 22:59:09

Den här jackan jag menar. ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: