2012-09-01
 12:09:00

"5/5 + MSW"

Vad tycker ni om det här? Sjäv tycker jag det rätt dålig
stil! Visst, accepterar att folk tigger röster nu när msw är igång,
men att "ljuga" till sig? Denna personen skriver "5/5 + MSW",
men jag tror knappast hon har röstat, då hon skriver samma medelande
till alla hon besöker. Detta för att du ska tänka "hon röstade på mig - då kan jag ju lika gärna
rösta tillbaka för att vara schysst!"
 
Skriver är väll egentligen fel ord, hon kopierar och klistrar
bara in samma medelande + lägger till ett hjärta på varannan.
 
Så man bör inte tro på alla GB-inlägg man får,
vissa är hur söta som helst och innehåller jätte många komplimanger som inte
ens är menade personligt.
 
Lättaste sättet att se om någon har skrivet en GB-kommentar "ärligt",
är att besöka henne/honom och kolla besökarna. Har personen haft många besökare 
de senaste minuterna, så klicka på några av deras namn så ser du om
hon/han har skrivit exakt samma medelande i personens GB.
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-01, 15:43:32

Presic! Tycker det är sjukt lågt att göra så för att vinna. Fick här om dagen ett meddelande på chatten från en som sa" Hej! Fin outfit, en MSW röst + 5/5 till dig. Kan du rösat tillbaka?" Då gick jag till mina senaste besökare och hon hade inte ens besökt mig! Jag ahde redan röstat på henne innan jag hade kollat och där ångradej ag mig en stund. Jag sa det åt henne och då hållde hon tyst! Det är verkligen inte roligt:(


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-09-01, 18:52:49

Det är verkligen lågt av folk att göra så, håller med dig till 100%.. Stardoll borde införa något som gjorde att om man skriver 5/5 i gästboken så ger man automatiskt en röst xD


Kelly
PUBLICERAT: 2012-09-02, 14:53:42 | URL: http://kawaii-tjejens.bloggo.nu/

den där tjejen har också skickat ett sånt medelande till mig med! Fy och ja det är väldigt lågt

Svar: O.o Det värsta jag vet är när samma person spammar min GB igen. Har t.ex 3 likadana GB-inlägg av samma person under dagen. Själv raderar jag alla sorts reklam i min GB eftersom jag ser detsom störande. x3
lillelilleskutt.webblogg.se


SmartNonon
PUBLICERAT: 2012-09-02, 22:45:35

Ja precis!! Man kan inte lita på de som skriver att de har röstat!!


sara_ida
PUBLICERAT: 2012-09-05, 14:04:15

Just hon har jag också fått meddelande av. Det roliga är att jag fick mitt bi-konto och där har jag inte ens nått upp till level 10 vilket betyder att det inte går att rösta. Så hon är rätt avslöjad om man säger så. Blir så irriterad på sådant. Blä.

Svar: Haha, jodå dessutom var hon NCG i förrgår eller nått också. Kommer säker med till final fast frågan är om det "rätt" så att säga. Skulle herre vilja att folk som verkligen förtjänar det gör det ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: