2012-09-14
 16:47:39

3 nya Hot Buys

3 nya Hot Buys! 
De heter "Hot Buys Mask" - men får mera intrycket
av cyklop, haha...
Inget jag personligen hissar...ser rätt
klumpiga ut)
 
Butik: Splendid
Pris: 9 SD's/st
I Starplaza: 14 september
 
Vad tycker ni - Hiss eller Diss?


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-14, 18:23:20 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, ingenting som jag skulle klä min medoll i i vanliga fall.. Kan ju alltid passa på att köpa någon av dem nu, så kanske man får användning till de på Halloween. :D Vilken färg tycker du är finast?

Kram!
/Beccy

Svar: Haha jo till ev. "maskerad" skulle jag kunna tänka mig. Tycker inte riktigt någon av färgerna passar mig...röd hade eller lila hade kanske gått till halloween. Men den turkosa färgen var väll fin. Hade du någon favorit då? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-09-14, 19:59:06 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, jag är ju galen i rosa, men inte vet jag om den skulle passa till något som man brukar klä ut sig till på halloween.. Man kanske får göra som amerikanerna då och inte bara klä ut sig till läskiga saker, så som häxor och spöken. Så jag säger den rosa, perfekt till prinsesskostym! Fast även jag gillar den turkosa, färgen är väldigt fin. :)

Kram!
/Beccy

Svar: Haha du har rätt - man behöver faktiskt inte följa de "traditionella halloween-reglerna" xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-09-15, 11:07:40

Dom ser väldigt konstiga ut. En konstig form och inte något jag tycker det var snyggt. Men den turkosa färgen var riktig snygg färg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: