2012-10-26
 10:27:00

Vinnarna av tävlingen

Hej!
Idag är det ju min sista dag innan jag tar ledigt. Så vill ni mig
något så finns jag här idag, sen är jag borta till december. Det gälller såklart även
bloggen, inläggen som skrivs här idag är de sista på ett tag nu ^^
...
Till min lilla tävling då. Tänkte avslöja de tre vinnarna som får väljer var 
sitt pris här ovan. Men innan jag länkar till de som vinner, så måste jag säga att
det var väääldigt jämnt mellan vissa! Grymt bra jobbat ni fick ihop totalt 474 kommentarer
tillsammans!
 
På första plats är det denna häär tjejen med hela 152 kommentarer!
- Haha hon lyckades spamma väääldigt många franska ord x)
 
På andra plats är det den häär tjejen med hela 45 kommentarer!
 
Och på tredje plats är det den häär tjejen med hela 42 kommentarer!
 
Grattis! Svara mig senast idag (fredag) vilka priser ni vill ha!
Så reserverar jag innan jag loggar ut för dagen! (:
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-26, 14:56:39 | URL: http://beccys.blogg.se

Grattis till vinnarna! :D
Jag som tyckte att jag kämpade på bra, haha. Hoppas att du, Lillelilleskutt, får en fin paus från bloggen, även om jag kommer sakna dina inlägg väldigt mycket!

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Tack fina du <3 Kommer såklart sakna dig med!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: