2012-10-14
 18:20:23

Vinnaren av Frankie Morello jackan:

Wiho!
Då tänkte jag avsluta min Frankie Morello tävling!
Det var nästan alla som hade lyckats hitta rätt svar denna gången (:
Rätt svar är 1 - butiken dök upp i starplaza den
24 Juli 2012. (2012-07-24)
 
Och vinnaren är då den hääär tjejen!
 
Grattis! Ska reservera jackan för 2 SD's nu x3
 
Ps. har ni några idèer för vad vi ska ha för nästa tävling?
Borde man göra "mera" eller är det bra med 1, X. 2 frågor?
Och vilka pris är intressanta? Jag tar alltid grejer jag tycker är
snygga...men det är ju inte säkert vi har samma smak precis! xD
 
 
 
 
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-14, 19:52:10 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Pesoligen älskar jag dina priser! ^^
Men jag tycker att du borde "utvekla" dina tävlingar lite mer, t.ex ha en kollage tävling! ^^

Svar: Jo precis det jag syftade på, kollage tävling hade jag för några månader sedan..xD Då var det typ endast 5 som deltog, men man kan väll hoppas det är flera som vill vara med i framtiden! xD
lillelilleskutt.webblogg.se


_Marielle_
PUBLICERAT: 2012-10-14, 19:59:34 | URL: http://stardollpresentation.blogg.se

Jag tycker att det borde finnas flera frågor så det blir en hel frågesport :) Eller så en stylingtävling eller tävling om vem som gär snyggaste plagget/inredningen i stardesign. :]

Svar: Ja det med stardesign lät toppen! Varför jag sällan har outfits m.m tävlingar är för att jag inte orkar förklara "Print Screen" och tinypic 111 gånger xD Få som vet hur man gör..Men ska fundera på din idè, tack för din åsikt!
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-14, 20:05:03 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag tycker att "1, X, 2-frågor" är helt lagom för en tävling. :) Jag har inte så bra fantasi, så jag kan inte komma på något annat tävlingssätt för tillfället.

Priserna tycker jag inte spelar så stor roll heller. Oavsett om vi inte har samma smak, så är (till exempel) en jacka från Frankie Morello tribute ett ovanligt plagg som skulle varit svårt att få tag på annars, så plagg som är lite annorlunda och av ett speciellt märke är alltid bra pris. :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Tack för din åsikt!
lillelilleskutt.webblogg.se


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-10-15, 07:13:59

Grattis men hur gjorde du? Tror säkert att många hade rätt -.- Blir sur ville ha den xD

Svar: Gjorde? Lottade som vanligt bland alla som hade rätt.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: