2012-10-06
 18:50:27

Vad tycker ni?

Hej!
Tänkte kolla med er vad ni tycker är bäst. Håller
ju på att leta "priser" till min jukalender jag ska fixa på bloggen
till jul ^^
 
Borde varje lycka vara med en "tävling/fråga"
där det endast är en vinnare, men ett stort pris? T.ex en DKNY värd ca 40 SD's.
 
eller 
 
Borde det vara flera vinnare i varje lucka, men mindre priser,
varje pris ca 10 SD's = 4 vinnare? T.ex 4 olika ganska nya Hot buys.
 
Sen har jag inte bestämt om det ska vara en lucka/tävling varje dag,
eller endast varannan. Kanske blir tröttsamt för läsarna om det blir
för många. Inget kul om det är endast 5 som deltar liksom. 
 
Kommentera gärna era åsikter!
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-07, 07:36:08

Tycker du ska ha varannan dag. Sedan kanske du kan blanda priserna. På vanliga dagar i december kan man vinna vanliga hot buys och på mer speciella dagar, tex lucia dagen vinner en lycklig vinnare ett DKNY PLAGG.


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-07, 07:41:47 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Kan det inte bli lite jobbigt för dig att ha ett större pris i varje lucka? Jag kan ge ett förslag som jag tycker verkar ganska bra! ^^ Du kan ha typ ett stort pris per vecka, och resten av veckan kan det vara frågor som man vinner mindre priser på :] Men det är bara min åsikt, det finns säkert många fler bra förslag! ^^

Svar: Har tänkt att jag max ska lägga ut 500 SD's på priser. Låter rätt mycket, men hittade världens fynd i starbazaaren för typ 18 SD's som jag vet är värd 500. Så säljer jag den får jag in pengar jag kan lägga på priser x) Ditt förslag lät jätte bra! Ska fundera på det.
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-10-07, 08:54:11

Humm... Ett tips kan vara att alla som vill vara med skriver sitt namn i en komentar innan kalendern börjat så skriver du in dom på en lista och lottar ut någon vinst varanan dag (kan vara en liten present från minishopen) och varannan dag kan du ha tävlingar elr nått sånt??? :)

Svar: Bra idè, men eftersom det kommer nya läsare hela tiden, kommer det finnas flera som vill vara med så det blir bättre om alla anmäler sig till de tävlingar de vill vara med i ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-10-07, 10:34:24

jag tkr du kan blanda lite,ibland att bara 4st vinner och ibland att bara en vinner :)
Jag tkr inte du ska ha tävlingar varje dag,24 tävlingar blir ju lite mkt, så ibland kanske du bara kan ha åsikter,frågor,outflits och tips? ;) Det är ju roligare med tävlingar, men det är ju inte så kul om det bara är tävlingar ;) Men det vore ju kul om du hade en lucka varje dag ;)
hehe det var mina åsikter ;D


sara_ida
PUBLICERAT: 2012-10-07, 12:42:51

En lucka varje dag (eller varannan om det blir för mycket för dig) med ett större pris tycker jag är bäst! Det blir liksom mer speciellt och roligt om man vinner då. :)


limmi00
PUBLICERAT: 2012-10-07, 14:05:54

Jag tror nog det skulle bli roligare med en vinnare men det är ju vad jag tycker :)


fröken kompanjon
PUBLICERAT: 2012-10-07, 14:31:40

olika :)


Annika_le
PUBLICERAT: 2012-10-07, 17:00:32

Flera vinnare och varannan dag! :D


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-10-07, 19:23:46

du kan ju varierar lite. jag tycker typ 4-5 lukor per vecka med vinst, i de andra kan du ha tips på billiga saker eller svit-inpration. du behöver inte bara ha kläder som priser heller. men en fråga tycker jag att man ska svara rätt på för att få delta i prisutlåtningen:)

Svar: Ja givetvis kommer endast de med rätt svar vara med i utlottningen ^^ Sen så kanske jag lägger till några "extra grejer" som man får extra lotter om man göra (frivilligt såklart, men större chans att vinna liksom)
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-07, 20:24:14 | URL: http://emblafant.blogspot.com

JAg tycker att du ska blanda priserna, ibland ha ett stort pris och ibland ha flera små. Och så på den stora dagen, det vill säga den 24, så kan du ju ha så att den som vinner kan få två stora priser? :D
Och jag tror att det blir bra om du tar varannan dag för du kan du på den dagen det inte är något presentera vinnaren från dagen innan! :D


svea123456789
PUBLICERAT: 2012-10-10, 10:32:50

en pris för värje dag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: