2012-10-17
 19:39:13

Undersökning

Har ni också fått ett mejl om en "undersökning" ?
Jag fick ett idag, tog ca 2 minuter att svara och frågorna var
helt OK!


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-18, 15:04:59 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag fick mailet idag, trots att jag var inloggad igår. Ska bli spännande att se vad det är för frågor! :)

Tråkigt det där med bloggpausen, men jag förstår hur du känner dig, man hinner inte alltid med allt. Undrar bara vad betyget E är för något? Jag går gymnasiet och är i den sista årskullen som går efter det "gamla" skolsystemet, så vi har fortfarande G, VG och MVG som betyg, så därför känner jag mig lite lost, haha. Du behöver absolut inte berätta vad ett E motsvarar! :)

Kram!
/Beccy

Svar: Whoho, tycker har också...men för mitt egna bästa helt enkelt! Haha jo men "E" på det nya systemet motsvarar ett ungefär ett "G" i det gamla så det är alltså godkänt men på lägsta nivå. Men vi har lite otur för det var lättare att få MVG än ett A t.ex. Citerat från allastudier.se:"Systemet innebär hårdare krav på eleverna. Förr kunde man kompensera brister på en lägre betygsnivå med styrkor på en högre, och därmed klara kraven för ett visst betyg. Den möjligheten försvinner i det nya systemet." Sen så är det ju inte slutbetyget för mig i år, så det är väl ingen katastrof om jag skulle ha ett antal E detta året,
men det blir ju tråkigt om det blir så i alla ämnen..)
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-18, 15:13:55 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Fick också den, men orkade inte göra den när man inte får något i utbyte x''D

Svar: latmask x'3 Nej men du har rätt, synd man inte fick något!
lillelilleskutt.webblogg.se


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-10-18, 19:08:56

Nee jag har inte fått:(


Emma
PUBLICERAT: 2012-10-22, 18:34:13

Jag fick inte en sån mejl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: