2012-10-06
 14:17:51

Tråkiga munnar

Jag tycker Stardoll borde fixa lite nya munnar att välja mellan...
De som finns nu har funnits så länge jag kan minnas..någon liten ändring på
vissa har väll skett osv. (Nu syftar jag på non-ss munnarna, ss munnarna
dök ju upp lite senare) De åtta på bilden ovan är de som jag skulle
kunna tänka mig att använda, resten är inte min stil.
...eller vad sägs om läppglans med "skugga" ? Finns ju glitter,
men fler alternativ skulle inte skada!
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-06, 18:30:28

Håller med dig! Jag har haft en mun som är med på bilden nästan hela min tid på stardoll och börjar tröttna på den munnen. Stardoll borde fixa till nya munnar, det skulle vara trevligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: