2012-10-03
 10:12:00

Rubrik saknas

Vad tycker ni om att man kan vinna stardollars i "oktoberfest-grejen"?
Själv är man väll så "bortskämd" (fast ändå inte..), så att 7 SD's
som man nu totalt har kunnat få (?), än sålänge inte spelar så stor roll i
det hela. Såg massa som skrev att de var asglada för att de fått "7 Sd's".
Då känner man sig sjäv rätt dum, som knappt bryr sig.
Fast nu gör jag det - har hela 30 SD's <3
Ibland tänker jag på att "non-ss" (som kanske t.o.m aldrig varit ss),
är mera kreativa/sparsamma av sig. Deras suiter och garderober utstrålar liksom inte
"jag är rik, jag har 111 LE plagg" "Jag har Scuba Dress och halva DKNY kollektionen"
"Jag har värsta trädgården,och allt man kan tänka sig vilja ha" Med detta menar jag såklart
inte att det är fel eller nått att ha massa saker, dessa personer betalar ju irl pengar för att få
tillgångar till fler möjligheter osv..)
 
Så vad säger ni - uppskattar ni Stardoll generösa tänkande
att ge oss 7 Sd's? 
 
 
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-03, 12:08:45

Visst är det genersöt av stardoll att ge oss 7 sd`s men jag tror man inte bli rik av det med tanke på hur mycket stardollars man kunnat få genom gratis superstars för någon månad sedan;)

Svar: - Håller med xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-10-03, 14:29:48

jag fick 8sd från oktober festen

Svar: Oj, grattis! Jag fick bara 7 om jag inte minns fel :o
lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-10-03, 15:33:28

ja, det gör jag. jag har stardollar sen innan men litelite extra gör ju inget=P jag förvånades faktiskst över att stardoll gav bort stardollar. starcoinsen förvånar mig inte....

Svar: Haha, håller med, man är såå trööött på starcoins -.-'
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2012-10-03, 16:00:57 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Ja! :)


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-03, 16:40:50 | URL: http://beccys.blogg.se

Ja, det gör jag verkligen! :D
Jag som icke superstar blir jätteglad. Gud vad jag utnyttjade det gratis superstarmedlemskapet när det fanns, jag växlade verkligen alla starcoins jag hade, haha. Har ännu inte varit nere på noll stardollars, så jag har faktiskt också 30 stycken nu. ;)

Jag valde för ett bra tag sen att sluta köpa superstarmedlemskap och stardollars. Man blir så lätt beroende när man väl köpt en gång. Man slutar inte. ;)

Kram!
/Beccy

Svar: Precis! Har dock försökt ta en paus själv nu x3 Men det är inte lätt, hehe!
lillelilleskutt.webblogg.se


Anonym
PUBLICERAT: 2012-10-03, 20:42:59

ja tycker det är jätte kul tt få sds :D och kännde mig genast rik som hade 7 sds xD, har slösat bort allt nog redan :P

Svar: Haha, får man fråga vad du köpte för fint då? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-10-03, 21:47:03

jag gillar det,även om det inte e så mkt ;) men kan iallafall köpa ngt för 7sd ;D
Är non-ss,och ända sen jag blev det har mkt av mina stardollars försvunnit har bara 21sd kvar o jag vet inte vad jag ska köpa ;) Några förslag? :)

Svar: Hmm..spara dem tills du hittar något du veeerkligen vill ha? (: Eller fynda nått snyggt i starbazaaren kanske? Smink är ju annars rätt najs tycker jag personligen x3
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-10-04, 14:37:41

jag fick också 8sd


Anno
PUBLICERAT: 2012-10-07, 14:13:15

ja! men jag har ju 456 sd så jag bryr mig inte så himla mycke!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: