2012-10-17
 10:22:00

Lista! Bästa, sämsta, fulaste, snyggaste m.m

Tänkte göra en "lista" på några av mina stardoll-plagg:
(Note: Mina åsikter som vanligt - det jag tycker är snyggt,
tycker kanske inte ni är snyggt ect.)
 
Mest använda skorna?
Black Pleather Platforms - använder nästan
dem alla mina outfits..
 
Mest använda accessoarerna?
Hot Buys Eyelashes
Vet inte hur många dagar jag har haft dem utan att byta x)
 
Mest använda plagget?
Ingen aning...har sååå mååånga!
Men Hot Buys Jacket har jag väl använt rätt mycket.
 
 
Dyraste plagget?
DKNY Scuba Dress
Snacka om att det tog långt tid tta spara ihop
till den ^^
 
Lättast plagg att fixa outfits av?
Svårt att avgöra eftersom jag byter outfit så ofta..
Men Sheer Maxi Skirt, Classic Skinny Jeans & Belted skater skirt
går oftast att matcha till det mesta. Kanske för att alla är enfärgade?
 
Fulaste plagget? 
Sweater Dress från "Stardoll 5"
 
Snyggaste plagget?
Ähh..beror ju helt på till "vad"? Vardagligt? Finklädd?
Utomhus? På sommaren? På vintern?
 
Fulaste accessoarerna?
Haha vet inte...har inte så många fula,
men kanske denna mustaschen och skägget,
om man just nu menar på min medoll..
 
Fulaste skorna?
Tassle Boots från RIO
 
Bästa fyndet?
Denna LE klänningen! And yes, för 2 SD's!!
(utan reserveration också xD)
 
Sämsta köpet?
Har inte alls gjort så många dåliga köp,
men denna tröjan lyckades jag köpa för 500 SD's,
och hittade den sen för för typ 100..Ajà nu har jag 2 istället! :''D
 
Första plaggen jag köpte?
Haha att jag ens kommer ihåg detta?
Men jo minns dagen som igår, när min kompis hjälper
mig att fixa ett konto och jag är halvt intresserad. Första
plaggen jag köpte var denna rosa Basic klänningen & denna
Barbie klänningen..Jag behöver väl inte tillägga att jag gillade rosa
och glitter på den tiden?
 
Senaste plagget jag köpte?
Denna randiga "Hot Buys Sweater"
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: