2012-10-16
 19:18:58

Level 73

 
Japp här fick man - eller ja, får köpa ett badkar för 13 SD's om man vill..
299 starpoins till nästa level, vad kan det ta? Ca 3 veckor? Nått sånt skulle
jag tro.
 


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-10-16, 20:03:21

hur levlar du upp så fort

Svar: Jag gör achievements + tjänar alla mina dagliga starcoins så jag får 12 eller 14 starpoints varje dag. (beroende på om jag är non-ss eller inte)
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-10-16, 20:30:44

aha okej tack


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-16, 23:13:56 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, tänkte inte på att du försöker göra de där "uppdragen" för att få de där pokalerna, jag tänkte bara att du var superstar och att det var därför du gick upp så fort i level. Nu vet jag! ;) Haha, det har blivit ett litet race, det här med att levla upp. ;) Kan snart kalla mig själv en äkta gamer! 8)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Achievements får man faktiskt rätt bra för! Synd bara att uppdargen håller på att ta slut från min sida...har nästan bara "tävlingarn"a kvar nu. x)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: