2012-10-17
 15:17:37

Ledigt

Hej alla fina läsare.
 
Detta blir väl inte det roligaste inlägget jag skriver,
men ja, det är en sak jag inte har berättat för er, men som
jag tänker berätta nu.
 
Jag ska ta ledigt. Japp, och ja är seriöst denna gången.
Först var det tänkt att det endast skulle vara vecka 44 på höstlovet
då jag lämnar Sverige och åker till Italien med konfirmationen.
MEN som det ser ut nu så blir det inte endast en vecka ledigt, 
utan...en månad. (Blir t.ex enklare att ta en längre paus om man ändå har varit
borta en vecka )
 
Varför undrar ni nu? Jo för att jag får ärligt talat inte får ihop det alls.
Jag får inte ihop alla pissdagar, skolan, det sociala och allt annat
som jag behöver i mitt liv. Dessutom har jag chansen att få bättre än "E" 
i alla ämnen, innan betygen sätts vid jul. Så varför inte ta
den chansen och plugga på i november för fullt?
Man går bara i grundskolan en gång så såklart
jag ska göra mitt bästa!?
 
Ja kommer verkligen sakna bloggen
och alla fina "människor" jag träffar. Jag gillar
Stardoll - och jag gillar att blogga, och det superkul att
jag har kommit "så långt" för att vara en stardollblogg.
Hoppas verkligen jag kan fortsätta i december!
 
Sammanfattning
Som det ser ut nu då - så kommer jag blogga fram
till den 26:e oktober (fredag nästa vecka) och efter det 
lämnar jag er och Stardoll en hel månad, och dyker upp igen
i december pigg o glad och presenterar min nya julkalender
m.m
 
- Lillelilleskutt


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-17, 15:46:37 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Tänker du ta in gästbloggare? :O

Svar: Tänkte det först - när planen bara var att vara borta en vecka. Men en hel månad vill jag inte lägga på mina fina kompisar. Känns inte rättvist + min blogg bygger på min egna "personliga".
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-10-17, 17:27:34

ska du ta ledigt från bloggen i två månader

Svar: Nej, en månad.
lillelilleskutt.webblogg.se


Annika_le
PUBLICERAT: 2012-10-18, 18:40:45

aww....kmr sakna dina inlägg :'c

Svar: Jag kommer sakna era kommentarer...men du kan ju läsa andra stardollbloggar, nealou finns ju och zerosv såklart! Så kommer jag troligen tillbaka sen i december (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-19, 13:54:02

Jag kommer sakna dig så mycket vännen! Och dina inlägg. Hoppas du får det trevligt i Italien. Kram!

Svar: Tack! Desamma, älskar ju dina små mejl, haha! <3
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: