2012-10-09
 14:00:00

Jag ligger steget efter troligen igen x3

Varför får vi inga mejl när det sker sådana här uppdateringar!? 
Alla kan väl inte upptäcka alla nya funktioner/ändringar på en gång?? D':
Nu vet jag iaf. att jag inte behöver ta omvägen in "på mitt konto > tjäna starcoins"
för att checka om jag har fått 50/50 x)
 
Ps. Haha jag vet, ni tycker säkert jag är jäääättte efter hela tiden,
men jag är inte lika snabb på att se nya funktioner ect. som många av
er andra helt enkelt! That's it x3


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-09, 15:39:04 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Du ligger flera månader efter ;D

Svar: JAG VEEET D'': Borde ha en personlig assistent som upplyser mig sådana här viiiiktiiiga gerjjer efetrsom jag må vara blind sometimes X''D
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-09, 15:51:25 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hihih, det där har funnits ända sen det nya starpoint systemet kom XD


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-10-09, 16:05:16 | URL: http://ww.stardollmorethanagame.blogg.se

Denna kommentaren har ingen med "Inlägget" att göra men måste sääga att har blivit beroende av din underbara blogg♥ ♥

Svar: Tack tack tack! :''D Vad roligt att du gillar den så mycket! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-10-09, 20:52:07

ALLA är beroende


anonym
PUBLICERAT: 2012-10-10, 18:35:29

Haha, den har funnits hur länge som helst! Efter... ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: