2012-10-09
 20:03:14

Hot Buys Spike Earcuff

Kolla det här häftiga smycket! 8)
 
Mitt första intryck var att det såg ut som vilket
fult smycke som helst, fast sen när man kollade närmare
så ser det faktiskt riktigt bra ut jue! Behövde bara byta frisyr,
eftersom stardoll tyvärr inte ännu har lagt till funktionen att man 
ha smycken/accessoarer i olika "lager" när det även gäller frisyrer x)
 
Billigaste Hot Buysen på länge också, 5 SD's totalt ^^
 
Butik: Glam'rus
Pris: 5 Sd's
I Starplaza: 9/10
 
Vad tycker ni, Hiss eller Diss?


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-09, 21:01:09 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Nja den var inte riktigt min stil, men priset diggas! Kanske ska köpa för att sälja dyrare senare..... ._.

Svar: Smart! xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-09, 22:45:21 | URL: http://beccys.blogg.se

Den där earcuffen är otroligt snygg! Ser den okej ut på min medolls öra köper jag nog den, som du säger, det var ett riktigt bra pris för att vara en Hot Buy! Jag älskar earcuffs och har ett tiotal irl, så vem borde inte ha en förutom jag, haha. :)

Kram på dig!
/Beccy


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-10, 06:02:16 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Jag gillade den sådär, som du sa behövde man byta frisyr men 5 sd är ju ingenting så jag köpte den i alla fall! ^^


Hannavoncool
PUBLICERAT: 2012-10-10, 16:38:05

Hej, jo jag ville bara säga att nu har den efterlängtade nya kläderna i evilpanda. som jag skriv i ditt inlägg nytt i windows of the word danmark;)

Svar: Jaha vad bra! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: