2012-10-24
 10:54:00

Hot Buys <3

Har aldrig samlat på Hot Buys, bara köpt de jag tyckt var "fina"
eller gamla. Men har visst fått ihop ett antal ändå genom åren xD
På sistone har jag faktiskt köpt jätte många, på bilden ser ni mina
senaste köp. ^^ Kanske ska börja samla lite smått ändå x'P 
Ser så härligt ut när man har ett helt rum, haha..Så många
olika färger, modeller och stilar men ändå hänger de ihop.
 
Om ni också samlar eller söker Hot Buys så tycker jag
ni ska besöka clue-less! Det är henne jag har köpt alla ovan av
+ 8 till eller nått. Det är bra att fråga om priser i hennes GB (:
 
Ps. Om någon får för sig att kolla vad jag betalde för mina
behöver ni inte få en chock, haha...Köpte inte alls alla för endst 2 SD's/st 
utan betalde allt över en design istället, och fick sen köpa allt för 2 SD's/st
eftersom det blev smidigast för oss båda! xD
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: