2012-10-26
 23:50:11

Hejdå

Ni har väll alltid undrat om ni kan få se en bild?
Jag bjuder på en gammal från senast då jag provade skor!
Matchar den eran "egna" bild av mig trors? 8)
 
Hej allihopa!
Detta blir mitt sista inlägg innan jag åker. Mitt sista inlägg
på en månad. Jag kan väl börja med att tacka alla underbara läsare jag
har? Älskar er - tack för alla fina kommentarer & för att läser min blogg <3
 
Detta blir ett kort inlägg.
Måste packa det sista nu, ska spendera 12 timmar i en buss,
haha..Med 21 + ca 10 = 31 stycken människor jag knappt känner!
Håller ni tummarna för mig & min  resa? 8)
 
Om ni fortfarande vill veta av mig när jag (förhoppningsvis)  
kommer tillbaka, så besök bloggen I slutet av november/början av december.
 
Vi ses,
- Lillelilleskutt
 
Ps. Får se om ja loggar in en dag för att växla sc's till SD's.
Men ta inte illa upp om jag inte svarar på mejl, i chatten,
GB inlägg ect. Är bara online 2 minuter för att växa isf.
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-27, 00:24:29 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha nej, bilden av dig stämde absolut inte överens med vad jag föreställt mig! Inget negativt med det dock, det är alltid roligt att bli överraskad. Du är väldigt söt i alla fall! :)

Får man fråga vad det är du ska när du ska åka bort? Ska du på något sorts läger? :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Ja, det var konfirmation (: Sorry om jag missade din frågestund hrmhrm..såg ditt GB-inlägg idag..
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-27, 07:39:29

Du är ju hur snygg som hellst vännen! Vilket snyggt hår du har! Tack för den fiina bilden!
Kommer sakna dig skit mycket! Ha det så trevligt. Kram!

Svar: Haha alla verkar förvånade över mitt hår xD Har inte sånt varje dag, men när jag orkar fixa så blir det! Krävs en hel del hårspray + 25 minuters "våffling" av håret, xP
lillelilleskutt.webblogg.se


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-10-27, 11:27:40

Vad söt du är!! Jag önskar dig en bra resa! Du är grym.<3

Svar: Tack tack tack! Du är en grym läsare! 8)
lillelilleskutt.webblogg.se


annika_le
PUBLICERAT: 2012-10-27, 11:46:12

WOW vad du var fiiiin :D menmen....när du kmr tbx så reser jag bort i en månad D;

Svar: Haha då går vi ju om varandra precis!Btw. Tack, minns ju att frågade efter en irl bild på frågestunden! <3
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-27, 13:12:22 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Åhhh vad fin du är!!! :O ♥♥♥

Hahah, hade föreställt mig dig som en svensk med långt rakt blont hår XD ♥♥♥

Svar: Det gör mig glad att att du verkar gilla mig ändå (: Jag har alltid önskat att jag vore den där svenska tjejen med blont hår och blåa ögon nämligen.
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-27, 18:01:56 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Har inte direkt föreställt mig hur du skulle kunna se ut, men så fin du är!
Ha nu så kul i Italien(?)! Och av alla människor som du knappt känner så kommer du att komma många mycket närmare efter 1 vecka tillsammans! :)

Svar: Tack smörf! Jag saknar deeeej så det inte går att beskriva!
lillelilleskutt.webblogg.se


Lou
PUBLICERAT: 2012-10-27, 21:18:23

Men herre jisses vad fin du är! :o

Svar: Tack <3 Känslan är konstig att andra kan tycka man fin fast man känner sig för jävlig..)
lillelilleskutt.webblogg.se


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-10-27, 23:06:15

Åhh väldigt avundsjuk på ditt hår. o_O

Håller tummarna för dig, 12 timmar är en hel dag ju! Skulle själv aldrig klarat av det utan en person jag känner och kan prata med, haha x3

Svar: Åh Elle, tack du! Det gick faktiskt jätte bra, på vägen hem åkte vi dock 18 timmar typ :O (alla var typ skittrötta, haha) så missade vi typ färgan, och kom hem 3 timmar senare än beräknat! Menmen sjukt trevligt om man ser resan i "det hela"längtar redan tillbaka. xD Men du ska inte konfirmera dig i år eller? (: Saknar dig iaf!
lillelilleskutt.webblogg.se


♥♥♥♥♥
PUBLICERAT: 2012-10-30, 19:18:59

Vi kommer sakna dig lillelilleskutt ♥

Svar:
lillelilleskutt.webblogg.se


kompanjon
PUBLICERAT: 2012-10-30, 21:37:28

sockersöt ju! ha det bra! :)

Svar: Haha tack (: Saknar min johanna! D:
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-31, 21:14:42

Asså du anar inte hur mycket jag har saknat dig!

Svar: Desamma! :/ Du är alltid så glad och positiv mot mig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


kompanjon
PUBLICERAT: 2012-11-25, 20:08:04

åååh, saknar dig med! skrik till om du ser mig i chatten! :/


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-12-20, 23:01:27 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Nej önska inte det! >:(

Du är jätte fin! ♥

Svar: Tack finis <3
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-12-22, 19:15:15 | URL: http://emblafant.blogspot.com



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: