2012-10-10
 22:07:09

Hot Buys Diamond Bandeau Dress

Hot Buys Diamond Bandeau Dress,
är väl inte riktigt min stil/smak...Tycker inte om
mönstret på kjolen, det hade varit en sak om det vore enfärgad svart
men nu är det ju inte det. Kan inte säga exakt vad jag tycker är fel,
men jag tror det är att jag anser att det ser "för mycket" ut.
 
I butik: 10 oktober - RIO
Pris: 21 SD's
 


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-11, 06:09:01 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Varför heter den diamond bandeau? Var är diamanterna? Jag gillade mönstret på kjolen, men inte resten...

Svar: Bra fråga, har ärligt talat ingen aning :o
lillelilleskutt.webblogg.se


sara_ida
PUBLICERAT: 2012-10-11, 21:23:20

Haha jag ÄLSKAR mönstret på kjolen, men så är jag ju ett mönsterfreak, gärna många olika konstiga (nästan fula ibland, haha) mönster samtidigt! Det är charmigt! Däremot gillar jag inte modellen, eller färgen på överdelen. Det rosa gör att den ser lite billig ut tycker jag... Men smaken är som baken och det är väl tur, tråkigt annars!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: