2012-10-01
 10:21:00

Hb jacka VS irl

Ni vet min favorit "stardoll-jacka"? "Hot buys Jacket från Bonjour Bizou"
Har hittat en "liknande" från H&M irl. Skiljer ju lite - den "ritade" är väll snyggare,
men man kanske kan "fixa" till den riktiga eller nått, vad vet jag. x3
 
Okej..den matchar nog inte min stil alls..men öhh vill ha den ändå! hehe..)
Snacka om "stardoll-beronde-liv" man har då. Typiskt jag att fastna vid ett plagg
jag gillar i ett spel. xD
 
Har ni stött på något plagg från stardoll i någon irl-butik? (:
 
 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-01, 19:19:51 | URL: http://beccys.blogg.se

Tyvärr har jag aldrig sett något Stardolliknande plagg i butik, men jag måste bara säga att den där jackan som du har irl är otroligt snygg! :D Hade gärna velat ha en sån, men hittade bara en sån på MQ, och den kostade lite för mycket för mig, haha. ;)

Kram!
/Beccy

Svar: Har faktiskt inte köpt den än, men tror jag ska göra det! Hittade den för 150 nämligen + frakt. xD Måste bara fixa till den lite ifall jag köper den, vill inte ha den så "klumpig" hehe (: Var den på MQ också blå med svarta ärmar? xD
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-10-01, 20:24:40 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha ja, det var den, fast det var nog i våras jag hittade den, så den är nog slut nu. Dock var den fleera hundralappar dyrare, buhu. Åh, nu vill jag ha den från H&M, om den till och med är så billig! Fast jag köpte precis en jacka.. :(

Kram!
/Beccy


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-01, 21:05:20 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Jag stötte på HB skorna från januari kollektionen det här året inne på topshop, blev helt paff! :O

Svar: Vad kul! sägs ju att topshop har massa "HB's" xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: