2012-10-04
 21:07:04

Halloween pass 2012

Kolla! Nu är årets halloween-pass här!
Mot förra året så tycker jag faktiskt gåvorna är mycket bättre.
Gillade framförallt outfit nr. 2. Älskar ju peruker, och kjolen, toppen och bootsen
var snyggt designade!
 
I passet ingår förutom "de 10 gåvorna"
*200 SD's
*500 SC's
*1 månad Superstar
 
Priset för passaet är 50 kr, och man kan
köpa det fram till den 22 oktober.
 
Ps. om ni vill se förra årets pass/gåvor,
läs mitt gamla inlägg häär.
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-05, 13:56:17

Håller med dig! Dessa gåvor ser mycket finare ut än förra årets.


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-10-07, 10:29:30

MItt första ss-medlemskap gick ut den 5e september,och jag vill redan köpa igen x) Är jag bara konstig eller blir alla beroende av ss när man har köpt en gång? :S

Svar: Haha jag vet inte, men kan tänka mig att många tycker det är "så kul" att de vill ha en månad tille efter att ha testat en gång! x3
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: