2012-10-05
 10:57:00

For one years ago..

 
Kollade tillbaka på mina första gamla arkiv för nästan exakt 1 år sedan.
Herrugud, blir alltid lika chockad. Hur tänkte jag? Har verkligen överdrivet med
smink, ser ut som värsta fjortisen -.-' Bilden med rött läppstift ser jag ut som en tant..
 
Den enda av bilderna jag verkligen "gillar" eller kan "förstå" att jag jag gillade
är den längst ner när jag har "HB hatten". Den med svärdet, så förstör det starka läppstiftet
tycker jag. Har inte den näsan samt den färgen på läpparna irl, men annars är det
faktiskt ganska likt mig konstigt nog :o Ni kanske kan få se någon gång hehe..)
 
Det som är tur är faktiskt att själva inläggen ser rätt lika ut
som mina nuvarnade. (iaf. enligt mig) Minns när jag bloggade
på stardolltwilight, var liksom "omogen och extremt överdriven" i samtliga inlägg.
Massa fåniga onödiga utropstecken, smilysar osv.
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-05, 13:55:16

Man ser verkligen hur din stil förändras med tiden! Men tycker iaf du var super snygg på alla bilderna:)

Svar: Haha tack! <3
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-05, 16:12:48 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Jag gjorde nyligen också en tillbaka blick på min medoll fast i mitt album. Det blev en liten chock 8''D

Svar: Haha jo men du var fett cool som twiggy må jag säga! Så jäkla lik ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: