2012-10-07
 16:56:02

Dagens köp

Hittade en jacka i Starbazaaren jag alltid har
tyckt haft så cool färg. Dock har aldrig hittat den för ett
"hyfsat bra pris", men idag dökt den upp för 26 SD's xD
 
Fick även med mig en halvsnygg kjol för starcoins,
197 för den fick jag betala. Skulle egentligen köpt en
annan mycket snyggare, men säljaren hade visst nått
maxgränsen i starcoins -.-' Antagligen därför kjolen
fanns kvar i starbazaaren.
 
 


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-10-07, 18:59:57

En gång sa en flicka till mig att hon sålde stardesignhår för 57 sc de var så vackra precis när jag skulle köpa hade hon nått maxgränsen, tror hon ville göra mig arg eller så hade många köpt. Otur har man visst xd

Svar: Oj vilken otur! Man blir så irriterad på att det finns en max-gräns -.-' Hade man sett vilket namn på säljaren den var, så hade man ju kunnat skriva till honom/henne att man ville köpa plagget senare...men nu går ju inte det.
lillelilleskutt.webblogg.se


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-07, 19:55:12 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Hej bara undrade en sak, när slutar din tävling? =]

Svar: Hej! Det är inte bestämt än! Men i slutet av veckan eller nått skulle jag tro (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: