2012-10-16
 12:59:00

Dagens Hiss & Diss

Att Stardoll är generösa och gav bort hela 100 SD's till varje medlem!
..Och att pengarna faktiskt fungerade även i Starbazaaren!! :''D
En av de senaste nyheterna i Evil Panda,
"Panda Rama Hoodie"!  Enkel, men snygg till en
"basic" outfit! Kostar 9 SD's.
Min nya Hot Buys Denim Dress som jag fick köpa
för 60 SD's! xD Älskar den <3 Och ja, jag vet att att det inte är sommar,
men jag bryr mig inte! OK!?
 
Personer som vinner tävlingar som t.ex CG fast verkligen inte har någon kreativ
suite eller docka...Känner typ över 100 andra personer jag anser skulle kunna vinna
Covergirl istället för denna tjejen, då de enligt mig har snyggare suite/docka ect.
Vore kanske bättre om det inte var personer som spammade mest som vinner!
Ursäkta? Men ska inte Svea.Stardoll vara någon slags
"förebild" och representera "Sverige's" stardoll-medlemmar?
Känns inte precis som hon gör det på så ett kallade bra sätt,
hennes outfit är förskräcklig och många av hennes rum ser ut som
om hon bara slängt in lite grejjer. Inget matchar speciellt mycket!
 
Men sen kan jag tillägga att det bara är hennes svit och docka jag "Dissar",
jag gillar hennes blogg-inlägg och hennes personlighet!
 
Ojavisst, alla får se ut precis hur de själva vill osv. på Stardoll,
Svea gillar ju hennes egna stil och det är väl det viktigaste?
Men eftersom "Hiss & Diss" är mina åsikter, så väljer jag att Dissa denna gången.
En annan gång kanske jag hissar..! x3
 
Diss för att fina Lou inte gick vidare i finalen för MSW! D'';
Jaja, vi får hålla tummarna för Lilo2an istället!
 


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-10-16, 14:40:15 | URL: http://www.stardollmorethanagame.blogg.se

Inte för att vara som värsta "elakisen" men jag tycker att du inte ska säga att jag kunde vunnit istället för henne. Hon kanske tycker det var vackert och de kanske tycker de andra stardollmedlemmar också. Kanske hennes namn betyder något. Ingen här vet. Som sagt ville jag inte vara elak men tänk dig för innan du publicerar en inlägg. Jag tyckte hennes hårfrissa var jättefin. Som sagt alla har egna smaker för saker och ting. Awesome blogg följer den varje dag!

Svar: Jag säger absolut inte att jag tycker jag borde vinna istället. Det är inte så att jag går runt tycker jag är snyggast/bäst osv. Jag ser MASSA dockor/sviter jag tycker är finare än min egna varje dag. Jag tyckte bara att någon med mera kreativ suite/docka borde vinna, det var allt. Hennes namn har jag inte sagt något om? Men jag tror också som du säger att det betyder något. Ang. hennes frissa så har hon inte precis designat den själv, men jag håller med om att den är snygg (: Och slutligen, nej jag tycker inte du är är elak - varför skulle jag tycka det? Du har en åsikt och jag har en annan, fine?
lillelilleskutt.webblogg.se


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-10-16, 15:52:26 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Fast det rummet och den outfiten på Svea som du printat har ju med rosa bandet att göra. Så att hon visar att hon stöttar bröstcancer och så borde lyftas fram :')


Prinka-99
PUBLICERAT: 2012-10-17, 17:26:03

Jag hoppas inte verkligen att ja skapade en fiendeband mellan oss nu (xx)

Svar: Nejdå inte där du formulerade dig på ett så bra sätt! Jag gillar att läsare har egna åsikter och berättar dem, s ålänge de talar om dem på ett bra sätt. Dvs. Inte skriker att jag dum i huvdet, ful, eller nått annat som kanske inte har med saken att göra ens ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-10-18, 19:16:18

nemen där var ju Lou! Heja heja Lilo2an!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: