2012-10-11
 12:00:00

Dagens Hiss & Diss

Skitsnygg tröja från "ORIGINAL FUTURE"!
Älskar modellen och färgen är inte helt fel ^^
Lite "somrig" av sig, men kanske kan använda en
jacka/blazer över för att få outfiten mera "höstig."
 
Fina toppar/linnen! Snygga sålänge dom inte är
för "sexiga" designade osv.
 
Plagg för killar - som även sitter snyggt på tjej-medolls! 8)
 
Dessa nya örhängena!
Kostar hela 124 starcoins och ser 
ut som värsta stora plastbitarna, inte snyggt!
 
Wild Candy's kollection av egna designade plagg...de limegröna byxorna,
hur många tror ni köper dem?
 
Ps. Note: Detta är vad jag tycker - jag är inte ute efter att
kränka någon stil osv, jag säger bara mina åsikter. Ni får tycker vad ni vill,
och jag får tycka vad jag vill om olika plagg osv. OK?
 


Hannavoncool
PUBLICERAT: 2012-10-11, 16:14:20

älskar verkligen dina hissar och dissar:) Gör snälla fler :))

Svar: Åhh, vad roligt att höra! Sure, ska försöka göra det lite oftare x)
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-12, 20:27:06

Dom där shortsen från Wild candy har förstört hela affären! Det passar inte in.

Svar: Haha jag var så dum första gången jag såg dem, trodde stardoll själva designat dem o.o
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: