2012-10-08
 11:00:00

Att sälja 100 designer

Ni vet denna pokalen " sälj 100 av dina designade saker i starbazaaren" ?
 
Jag räknade ut att det kommer ta flera år för mig att få den, eftersom
jag knappast är en "känd designer" eller har lust att designa upp en massa tröjor
för flera hundra Sd's som ändå inte ens blir sålda för mer än hälften av det jag 
betalde. Men så kom jag på det - ni vet "plattan" som endast kostar
7 Sc's i stardesign inredning? Den finns skumt nog fortfarande kvar! 
 
Så jag sålde av ett par för 4 Sc/st och fick sålt hela 20 stycken skitsnabbt!
Visst, förlorar typ 4 SC's för varje, men det är värt enligt mig. Bättre än att jag
måste förlora flera 100 SD's istället bara för en jäkla pokal. x3
 
9 till! xD
 


annika_le
PUBLICERAT: 2012-10-08, 15:58:58

En fråga! : vet du när nästa LE kollektion ungefär kmr? :]

Svar: Det vet jag tyvärr inte, och jag tror inte någon annan vet det heller...Men det brukar vara varje 3:e månad och sist var det den 10 Juli om jag inte helt ute och cyklar. Så japp varför inte nu i oktober? Men t.ex förra året blev det nått knas, tror inte vi fick någon höst-kollektion med kläder då?
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: