2012-10-03
 23:50:00

3 oktober 2012

Eftersom jag är en sånhär rolig människa, som man aldrig
kan veta riktigt hur det är med, känns det som om jag skrivet 100
"onödiga" inlägg om varför jag inte bloggar osv. Sorry, men här kommer ett till:
 
Just nu håller skolan på att ta kol på lilla mig,
herregud har typ pluggat 8 timmar idag hemma, och är ännu inte klar -.-' (!)
Fick E på SO provet så vill göra om det, vilket
leder till att jag måste läsa på massa igen, troligen i helgen.
 
På fredag har jag ett finfint prov i matte, 
och jag tror tyvärr inte jag har kunskaperna man bör ha
för ett A,B, eller C ännu. Så japp, torsdag kommer att gå ut på
att plugga massa igen. Någon frivillig som vill byta liv med mig just nu..?
 


babel456
PUBLICERAT: 2012-10-04, 06:18:58 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Nej tack. Fick också E på so provet jag hade för någon vecka sen och jag har också matte prov på fredag. Har typ minst ett prov varje vecka innan höstlovet. :/

Svar: usch vad jobbigt! Hade också matteprov i fredags. Lärarna vill visst proppa in information i våra hjärnaor till 100% nu innan lovet -.-' Men efter lovet har vi gått en halv termin i skolan, nice!
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-10-04, 10:46:27

Vissa tider är så ibland. Det blir helt enkelt för mycket så man hinner inte med allt man vill. Hoppas du får ett bättre betyd på SO som du blir nöjd med och lycka till på matte provet! Kram:)

Svar: Tack så mycket! Usch orkar inte göra om det O.o Hatar politik D:
lillelilleskutt.webblogg.se


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-10-04, 18:52:52

Med mig vill du i alla fall inte byta. Vi båda går ju i 8an och det sägs ju att det är det året som är värst. Vad hade du för SO prov?

Kram!

Svar: Jo så sant, folk säger det. 8:an och 2:an på gymnasiet är "Plugg-åren" ...D**:Jag hade prov om politik och demokrati typ. Har ni haft det också? Så triiiist från min sida!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: