2012-10-05
 18:44:59

2 Hot buys

Två Hot Buys jag inte har hunnit skriva om.
 
Väskan
Jag gillar den! Gillar formen samt färgerna,
de matchar fint tillsammans.Hoppas kunna köpa
den när jag fyller på mitt ss ^^ 
 
Pris 15 Sd's
Affär: Velvet Orchid
I butik: 5 oktober
 
Tröjan
Hmm..asså helt OK modell, 
och färgerna tillsammans passade, men vad
i helsike är det för tryck!? Antar att det ska vara en 
elefant, men tycker ärligt talat inte den var bra ritad alls..
Sen så tycker jag inte "IT GIRLS" var en passande butik, med tanke på stilen..
Evil Panda hade varit mera passande enligt mig x)
 
Pris:13 SD's
Affär: It girls
I butik: 2 oktober


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-06, 07:38:42 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Har köpt båda, jag älskar dom sjukt mycket! ;D

Svar: Nice! Samlar du på Hot Buys? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Filippa (filippa9809)
PUBLICERAT: 2012-10-06, 19:59:52 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Njaaee, köper bara de som är snygga! Dd?

Svar: Köper vissa, men samlar inte heller för fullt x)
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-10-07, 20:26:13 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hahah jag älskar t-shirten! :D
Den passar ju perfa till min prifa elefant samling ;)

Svar: Hahaha så bra! Jag gillar elefanter men tycker inte man såg att det var en xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: