2012-11-29
 19:13:48

LE 27/11 2012

Vad tycker ni om hösten's, eller ja vintern's kanske
man får säga, LE kollektion?
 
Själv hade jag SD's men inga ss dagar kvar så jag kunde inte köpa något,
lite synd, men har tänkt att jag inte ska lägga mera irl pengar på stardoll under ett tag.
Hinner ändå inte med att hänga här särskilt mycket ändå, så blir bara slöseri med pengar
jag kan lägga på något annat kul! (:
 
Enligt mig var det faktiskt en fin kollektion, många av kläderna såg ganska "vanliga"
ut ochöverdrivna x) Mina favoriter ser ni på bilden ovan, ska lätt köpa några av
dem när de går att sälja i bazaaren!
 
PS.
Juse, jag kom på att jag lovade ut en "Julklappskalender" hrmhrm..
Priserna är ju typ redan fixade, men eftersom jag precis har kommit tillbaka,
och statistiken inte är särskilt hög blir det nog roligare om jag fixar den senare.
Dessutom måste jaf ju vara ss för att det ska fungera.
Hoppas det är OK med er! (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: