2012-11-24
 17:17:00

Jag återkommer

(hade ingen möjlighet att fixa en bild - men kan lägga till en senare)
 
Kommer ni ihåg mig..? 14-åriga tjejen som tros driva denna
stardollbloggen. Känns rätt overkligt ärligt talat,
när riktiga livet kommer ikapp...
 
Ni vet så mycket om mig - men ändå inte,
långt ifrån allt jag kämpar och tar mig egenom varje dag.
Det är det nog ingen förutom jag då, som egentligen vet exakt.
 
Jaja såg på zerosv att det typ var "rea" i starplaza så jag loggade
in för första gången på länge. Och "jisses" säger jag bara,
vad har man missat liksom?? Hittar knappt i starplaza och chatten
har typ hoppat ner osv ! :O 
...
Och nu till det svåra;
- Asså jag vet inte riktigt om jag vill komma tillbaka.
Jag saknar alla tro mig, men för att blogga måste jag vara
insatt i stardoll-världen och det blir man inte om man bara loggar
in 8 minuter varje dag. Och jag vill inte ägna mitt stackars liv
åt en värld som inte är äkta...det finns så mycket annat,
så mycket bättre.
 
Men vi hörs, kanske kan hålla bloggen
vid liv på låg nivå eller nått. Tack, tack till 
alla er som läser detta.
 


Josefine
PUBLICERAT: 2012-11-24, 17:45:41

Fina du! Det har varit så tyst och tomt utan dig. Man känner att någon inte finns. Om du känner för att stardoll tar för mycket av ditt liv så kan du helt enkelt inte vara aktiv som förr, förstår dig. Men det skulle vara roligt med ett inlägg eller så per vecka, om du då har möjlighet. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram!


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-11-25, 14:29:26

"det blir man inte om man bara loggar
in 8 minuter varje dag. Och jag vill inte ägna mitt stackars liv
åt en värld som inte är äkta...det finns så mycket annat,så mycket bättre."

Jag känner exakt saamma sak,är fortfarande inne på stardoll men bara för att jag inte vill förlora alla mina dagar...
Jag hade hoppats på att jag kanske skulle tycka det var kul igen om du fortatte blogga,men nu får jag väl se vad som händer


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-11-26, 07:36:25

Sluta inte blogga, JAG ÄLSKAR DIG. !!

Svar: Min fucking dator med windows fungerar tyvärr inte för tillfället. Mac tar det typ år för att fixa lite bilder (är väl inte speciallisten heller för den delen..) Menmen...återkommer som sagt. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-11-28, 14:40:05

hej fina du ! Hur mår du? Jag går rakt på sak du vet den roda kjolen från Lavin tribute en tjej sålde den för 8 sd tänkte köpa den men hade 8sd men vad arg jag blev

Svar: Jo tack, jag mår bra. Lite mycket i skolan, måste ju höja betygen till jul ^^- Beklagar med kjolen, hoppas du hittar eden någon annan gång! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-11-28, 14:41:13

menar 0sd


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-11-28, 20:37:12

men ska jag var ärlig om du var online skulle jag sagt till dig vem som sålde den eftersom jag hade ju 0sd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: