2012-11-29
 18:36:00

29 november 2012

Hej på er!
Jag har för tillfället bara en dator som "halvt" fungerar
att blogga på...Den fungerar bara ibland, och det är den enda
som har windows xD Annars måste jag använda våran mac dator,
vilket det tar år för mig att fixa en bild via print screen. Jag är helt enkelt så
händig på mac's alla funktioner O_o'
 
Well, well just nu fungerar min kära dator så varför inte passa 
på att blogga lite? Jag kan väl börja att säga att jag fortfrande inte
är särskilt "inne" i stardoll-världen..Kan någon t.ex säga mig 
var man hittar nyheter i starplaza?? Eller den fuktionen
kanske är borta nu? 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-11-29, 18:44:44

I katalogen bland kategorierna! :)

Svar: Tack! ^^ Känner mig så efter här, hehe..
lillelilleskutt.webblogg.se


babel456
PUBLICERAT: 2012-11-29, 19:02:54 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

I katalog sen nyheter, men man kan bara se 12 nyheter. :/

Svar: Tack ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: