2012-05-06
 21:00:20

Dagen In real life (:

(gammal arkiv-bild!)

Hej hej,

kom precis hem, är grymt trött. Kom precis hem, har haft föreställning idag, repat från kl. 10.00-16.00 då föreställningen började. Kortfattat: Gick jätte bra! Förutom att min hår började brinna på repetitionen , hehe. Ingen fara, bara att det luktar sådär jäkla äcklig ni vet, när hår brinner? + att flera stycken blev tvugna att vänta på mig, hmhm...Jaja jag ska vara glad att det inte var på den riktiga föreställningen iaf. (:



Efter det hängde jag med min teater-kompis hem. I morgon är det 2 föreställningar, och jag måste ta en buss vid vid halvåtta, så tyvärr blir det ingen bra uppdatering kan jag tänka mig. Ska försöka köra med en del "tidsinställda inlägg".


Sen tycker jag att det verkar vara en hel del nya läsare? Fick någon kommentar häromdagen från någon jag inte alls visste följde bloggen - men givetvis kul! :D Btw. Funderar på att dra igång en tävling igen, ska bara lista ut någon "rolig" xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: