2012-05-24
 22:08:05

Dålig uppdatering

 

 

Hej Hej,

jag vet inte om jag ska försöka dra en ursäkt som alla andra bloggerskor verkar göra, om varför jag inte har uppdaterat lika mycket som vanligt?


Svaret är ganska enkelt, när solen kikar fram är jag ute, tränar, träffar kompisar, shoppar, solar och helt enkelt gör annat in real life, istället för att hänga framför datorn. Och jag märker att jag mår bra av det, jag vill inte sitta innan och glo på en datorskärm i 4-6 timmar.


Dessutom är det sista veckorna i skolan, vilket betyder att man borde visa sin bästa sida, right?


Nu ska jag försöka att inte hänga här mer än max 2 timmar typ. Känns faktiskt jätte bra!

Live in real life girls!


Btw. Det är inte alltid jag loggar ut från Stardoll - så även om jag syns online betyder inte det att jag sitter och gör nothing, och typ ignorerar alla som skriver till mig xD

 

 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-05-25, 19:04:37

Du har helt rätt! Man ska inte missa denna fina värmen som går bort efter några månader.

Man ska utnytja den! Hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: