2012-05-03
 09:37:00

Klockan tickar & tiden går - men ändå är jag samma person

Hej! varför heja? :o

Det är så konstigt. Kompisar kommer & dom går. Jag minns otroligt många av mina Stardoll-vänner, som inte existerar längre. Eller jo dom existerar ju, men inte här - och dom kommer aldrig att göra det igen. Jag tror det är därför jag väljer att blogga. Jag vill ha ett "minne" av mig själv. Jag gillar minnen (:

Surfade in på Stardolltwiligt (min gamla blogg - för er som inte följde mig då), och shiiit så konstigt det var att kolla tillbaka på alla gamla inlägg. Det fick mig att sakna jija3, mer än någonsin. Och ändå är det bara 1 år sedan - 366 dagar. Tiden går snabbt!


Såhär skrev jag för nästan exakt 1 år sedan;



"Själv tycker jag detta rummet/suiten är lik så som jag föreställer mig ön Isle Esme i Breaking Dawn
(twilight-serien) ! Havet och solnedgången, och sen bryggan dom pratar om...
Menmen det är bara i min fantasi, när jag har sett filmen kommer min bild av Isle Esme garanterat förändras!

Ska ni köpa sommarpasset?

Nån annan som lääängtar efter att se Breaking Dawn del 1?


#Lily


Källa: Medollen är ippa.98!!"



...och såhär hämsk såg jag ut! Har typ 100 lager smink i ansiktet! >;o



Tur även jag ändrar stil med tiden! :D






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: