2012-05-01
 15:13:22

Hot buys - Maj

Ny månad innebär även nya Hot Buys! Ärligt talat tycker jag ingenting var snyggt denna gången..? Kanske möjligen skorna och möjligtvis jeans-jackan.


Jag får nog hålla med Didilina10's åsiker om att plaggen känns lite för "blandade". Man ser inte att plaggen hänger ihop i en enda "kollektion".


Men sen har man säkert olika syn på vilka kläder som är snygga, i olika åldrar?  Jag hade iaf. inte samma stil för 5 år sedan. Inte för 3 år sen för den delen heller.


Ja det viktigaste är väll att man får tycka och klä sig precis hur man vill? Tycker man om blommigt, så visst - klä dig i blommigt! Jag har fått höra jätte många gånger att jag borde byta frisyr/kläder osv. Men varför lyssna? Det är min MeDoll - jag bestämmer! Givetvis kan man ta emot "tips" men sen väljer man helt själv!

När jag såg ut såhär, var det flera stycken som sa att jag var mycket mycket snyggare innan, och att jag inte så ut som en tjej längre.Tyvärr så fattade inte dessa personer att det råkade vara själva "poängen" - jag ville inte se "tjejig" ut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: