2012-05-11
 22:58:02

Tankarna skenar iväg

Hur kan någon som man aldrig lagt märke till innan, plötsligt bli så himla intressant?

Jag behöver verkligen inte ett problem till just nu, kan man göra något för att "stänga av de jävla hormonerna, kanske? Ahhh! Jag lovar, jag kommer bli galen innan sommarlovet, jag orkar inte med min dumma hjärna längre.Det måste vara något fel på mig?


Haha, gud vad detta hade mycket med Stardoll att göra xD


Kompanjon
PUBLICERAT: 2012-05-12, 09:55:13

Varför länkade du mig? :)


Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-05-12, 13:06:36 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/

Haha, länken är till stardoll.com. när jag klicka på den kommr jag till min svit. Iaf. Vet inte varför det blev så, jag tror den inte gick väck fast jag trodde det. (fick göra om texten flera gånger då bloggen krånglade)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: