2012-05-05
 08:06:00

Stardoll-blogg hjälp?


Någon av er som använder stardoll-bloggen?

Fick för mig att jag skulle börja använda den, för "korta" meningar, nästan som citat från mina tankar IRL.


Dock så tycker jag det blir mycket snyggare med bilder, men om man inte tar kort med kameran, kostar det 2 SD's för varje bild man ska ladda upp + att den måste godkännas innan man kan publicera den. Så jag tänkte att jag kunde lägga in bilderna "senare", men när jag gjorde det (gonom att trycka på "ändra") så visade sig att blogg-inlägget flyttades fram till "nyast" skrivna...vilket jag inte ville, för då stämmer ju det liksom inte med datumet som står som rubrik.

Hjälp?




Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-05-05, 13:32:25

Jag annvänder Stardoll-bloggen. jag brukar fota med en vanlig kamera men jag laddar aldrig upp bilder. Är inte bra på sådana tekniska saker. Hoppas det löser sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: