2012-05-18
 08:18:00

Men seriöst!? Hur gamla är vi...?


Jag kanske borde skaffa mig en internet pojkvän? Eller varför inte en internet flickvän?

Nej seriöst, hur gamla är vi egentligen? Är inte vi flesta Stardoll-medlemmar liiite mera mogna så vi har kommit förbi åldern där man "frågar chans" eller ja, blir "ihop" med någon "bara sådär" genom t.ex en webbsida sida som stardoll?


Okej, Stardoll kanske inte heller var så seriösa när de la till två nya kategorier "girlfriend & boyfriend" som man kan lägga till sinna "vänner som". Vad vet jag. hmmhmm, man kan ju lägga till flera av sina vänner också, haha nu kommer vissa gå runt med typ 10 som "pojkvänner" liksom ...suck!


Jaja jag borde inte bli förvånad, om ni har varit inne på t.ex Panfu eller Star movie planet, så finns det ju massa sådana där "gör till flickvän/pojkvän" t.o.m "fråga om han/hon vill bli pojkvän/flickvän", så jag ska väll vara glad att det ännu inte finns någon sådan funktion här...



Dagens fråga; Vad tycker ni om detta? Kommer ni lägga till någon/några som flickvän/pojkvän?





Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-05-18, 22:44:53 | URL: http://beccys.blogg.se/

Personligen tycker jag bara att det är löjligt, men jag har sett många på Stardoll som "söker" pojk- eller flickvän på sina sidor. Samma sak med att folk gör medolls som de låtsats vara bebisar och söker familjer... Man kan tycka att det är gulligt, men för oss "äldre" medlemmar blir det lite konstigt. ;)



Kan också passa på att tillägga att jag tror att de flesta letat Internetpojk- eller flickvänner i sina dagar. Själv hade jag några stycken på Habbohotel när jag gick i 4an, haha.



Kram på dig!

/Beccy


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-05-21, 18:36:48 | URL: http://stardollpotato.blogg.se/

ahah, såg det med för ett par dagar sen ... men alla har ju sina egna saker för sig på stardoll, och egna sätt att roa sig på, vissa konstigare än andra ... 0-0 och nä, jag kommer inte lägga till någon som pojk- eller flickvän. :P stardoll la väl till dom två för att en stor del av stardoll är ihop med varandra. inget illa menat, men det är ju typ så, iaf i sverige ..



om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit ihop med någon på stardoll .. även som 11-12-åring tyckte jag det var så otroligt löjligt. xD Eller så var jag bara osocial, vilket jag fortfarande är ibland. :s



Nu blev det en lång kommentar, så hejdå c:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: