2012-05-06
 22:51:00

Ingen blå outfit för mig inte...

Fick tyvärr inte den blåa outfiten som Stardoll lovade ut om man "följde" dem på twitter...Haha bara jag som lyckades göra "fel"? Visade sig att man skulle följa den "engelska stardolltwittraren"... Läste väll inte beskrivningen ordentligt kanske?


Btw. Är lite besviken, tyckte den hade så härlig blå färg!

Någon mera som gjorde samma misstag som jag?



Didilina10
PUBLICERAT: 2012-05-07, 07:36:27

Hm, konstigt. Jag följer INTE dom på twitter (har knappt twitter), men jag fick plaggen o.o


solia-1
PUBLICERAT: 2012-05-07, 15:41:53

hej! jag undrar om du kan köpa en så här skylt docka med armar och ben till mig skulle vara grymt kul!!! + att ja kan ge dig 10 elr fler hi cup cakes kontaka mig på min e-post! tacksam för svar... ( jag kan ge dig hi cup caksen innan du skickar skylt dockan till mig så det inte blir något miss förstånd!


Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-05-07, 16:39:50

solia-1: Tyvärr, Stardollars är mer värdefulla för mig än starcoins. Och jag skickar inte "gåvor" till personer som ber mig göra det. Jag skickar till dem jag känner för.


gosanbusen
PUBLICERAT: 2012-05-09, 20:25:53

följde dem på eng twitter men fick aldrig några plagg..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: