2012-05-01
 21:35:33

Dagens köp


Fick köpa denna efterlängtade Mortal Kiss tröja av eve95 för 50 SD's + offra min LE hatt (värde ca 80 SD's). Lite trist, där rök mina nyväxlade månadspeng. Jaja samlar man så samlar man. Tröjan har funnits på min wish-list i evigheter. Och jag planerar ju som sagt att ha kollektionen "hel" när året är slut.


Rebecca
PUBLICERAT: 2012-05-01, 23:20:44 | URL: http://beccys.blogg.se/

Svar: Haha, jag vill också ha de med spikes! :) Hade nästan köpt de också, om de inte varit så dyra. De kostade till och med mer än de jag köpte.



Jag tycker att de är förvånansvärt lätta att gå i, men riktigt höga är de! Jag blir alltid så förvånad när jag tar på mig dem, jag tror aldrig att de ska vara så höga. ;) Jag tror att jag har vant mig vid att gå i dem nu, men van vid höga klackar är jag väl inte.. Jag gillar att gå i klackar, men jag har nog aldrig ägt ett par så här höga! :)



Mitt nästa mål är (förutom att köpa de med spikes irl) att äga samma par skor på Stardoll. ;)



Kram på dig!

/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: