2012-05-03
 09:58:00

Dagens fråga - brukar ni rösta, och om ni gör det - gör ni det "seriöst"?




Angående den här "röstningen" som brukar vara en ny varje dag, på "startsidan" - hur gör ni med den?
Jag menar brukar ni "rösta" seriöst?

Själv tror jag majoriteten av alla medlemmar inte göra det? ska jag erkänna brukar jag bara klicka i översta  alternativet eftersom det är enklast, och jag endast bryr mig om starcoins och inte vilken "röstning"det är.

Om man kollar "Dagens resultat" så är det nästan alltid flest som har röstat på det översta alternativet, även om det är "fel" svar. Idag var det visst en åsikts-fråga där ingen av alternativen var fel, men jag menar i vanliga fall.

Egentligen så blir det ju ingen "hjälp" för Stardoll, efterso meningen typ är att de vill veta vad vi medlemmar tycker osv. Men om röstningen inte sker "seriöst", så jag fattar faktiskt inte vad meningen med denna funktionen är. aja, det är väll bra att man får starcoins för att att man röstar iaf. ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: