2012-05-07
 17:13:58

Ang. Tävlingarna på bloggen


Jag antar att dett har varit oklart för vissa tidigare – men samma person får inte delta flera gånger i mina tävlingar. Jag förstår att man kanske har flera olika dockor, men det blir inte särskilt kul om varje person T.ex  anmäler sina 8 olika dockor - eller hur?


Och jag ser vilka som ”fuskar” på IP-numret, så det är ingen me idè att ens försöka anmäla sig flera gånger. Så från och med nu blir man automatiskt diskvalificerad från tävlingarna om fortsätter anmäla sig flera gånger i samma tävling.


//Lillelilleskutt



solia-1
PUBLICERAT: 2012-05-09, 12:31:40

Hej lillelilleskutt! Jag tycker värkligen om din blogg! Det kan ha varit "jag" som fuskade men min tvillingsyster läser ochså din blogg och ville vara me så jag anmälde henne samtidigt! Hoppas att du förstår, är varken jag elr hon med då?


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-05-12, 11:11:48

Okej. Då ska jag försöka att komma ihåg tt jag inte ska anmäla mig mer.


Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-05-12, 13:22:34 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/

Josefine: Jag tror du missuppfattade det hela lite? Det är bara kul att du är med i mina tävlingar, det jag syftade på är att man inte ka anmäla båda sina dokor om man t.ex har två. SKulle du råka skicka två likadana kommentarer från Josefin, så det givetvis inga problem - det händer!


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-05-13, 07:45:39

Aha`. Nu fattar jag. Tack:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: