2012-05-04
 08:59:00

4 maj 2012

Många klagar på att de har lagt ner för mycket tid & framförallt pengar på stardoll. Ärligt talat ångrar jag mig inte alls. Visst, jag skulle kunnat köpa 80 glassar istället om man tänker efter, och spenderat typ jag vet inte vad men ungefär 2500 timmar på något annat här i livet. (om jag inte hade blivit medlem alls.)


Men hade jag varit en bättre människa för det? Hade jag varit lyckligare? Tror inte det. Men det jag kan ändra på nu är hur framtiden blir. T.ex inte spendera mellan 4-6 timmar på Stardollar varje dag. Eller köpa mera superstar, om jag nu vill spara mina pengar istället. Det låter lätt och säga, men vad hjälper det att klaga?  -  Lev livet som du vill - du kan inte ändra på det som har hänt, men du kan påverka framtiden 


Det var min åsikt, ni kanske tycker anorlunda? Önskar ni att ni inte hade blivit medlemmar på Stardoll?


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-05-04, 17:04:29

Ångrar mig inte heller, och håller med dig helt. Och jag önskar inte att jag inte blivit medlem på Stardoll, hur konstigt set än låter så har jag faktiskt lärt mig väldigt mycket därifrån, och fått bättre självförtroende. Inte på grund av att folk sagt att min medoll är fin eller whatever, men att jag faktiskt har lyckats uppnå väldigt mycket där, och nu har jag samma inställning IRL, och nu har jag lyckats attbskaffa jobb, bra betyg och andra bra saker i vardagslivet.


Hotornot98
PUBLICERAT: 2012-05-05, 14:44:16 | URL: http://medollmestardoll.blogg.se/

Gjort är gjort! och man kan bara lösa saker och ting från vart man är nu i detta ögonblick.

Ångrar verkligen inte mitt medlemskap på stardoll. Personligen så har jag lärt mig mycket om mode tex. och om att skapa och framhäva sig själv. Och så är det ju himla rolig sida! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: