2012-05-30
 21:18:55

30/5



Haha, jag grymt sugen på att köpa denna outfiten, eller i alla fall klänningen!
Fast jag kommer typ aldrig använda den, den känns inte så vardaglig precis xP

 Vet att jag har frågat flera stycken om jag skulle kunna köpa deras, utan att veta att den faktiskt finns
i Starplaza, snacka om noll koll!

Btw. Känns som om bloggen varit ganska död på sistone? Tycker faktiskt hela Stardoll-världen har varit
det...inget kul händer!

Ta inte detta personligt, men känns faktiskt som alla gamla vaänner har slutat. Okej, jag ska
inte säga alla, men ja många dem. Antar att de tappade intresset, hittade något annan kul, betsämde
sig för att leva in real life ect.


Vad tycker ni om dagens Stardoll?







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: