2012-03-19
 18:18:14

Vår-tävlingen äntligen avslutad! :3

Hej kära läsare, förlåt jag vet jag skulle ha avslutat vår-tävlingen den 16:de Mars. Ni har påpekat detta flera gånger, och jag vet att jag har sagt "att jag ska", men sen har det inte blivit av.

Ajà, iaf. det var bara 3 deltagare varv av 1 av kollagen jag kunde se...
Jag vet inte vad som som hände men Hejstellabella's kollage-länk ledde bara till mitt egna kollage :o Sen blev ju JustinLover28's konto raderat så den länken fungerade inte heller, och då återstod bara BELLA-145's kollage. Men det var ett finfint kollage du fixat Bella! :)

Svara på mitt mejl, så löser vi hur du ska få din vinst^^


annika_le
PUBLICERAT: 2012-03-19, 19:39:52

Mera tävlingar! till non-ss!


BELLA-145
PUBLICERAT: 2012-03-19, 20:16:19

Aw, är så jäkla glad! ;3 TACK!


Sv: Lillelilleskutt
PUBLICERAT: 2012-03-19, 20:16:39 | URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/

Denna tävlingen kunde både non-ss och ss delta i. Skillnaden var bara att non-ss vann gåvor från shopen istället fö rSD's. Ja men mera tävlingar kommer farmöver! Roligt att höra din åsikt ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: